Data kiermaszu:           sobota, 12.04.2025 r.
Czas trwania:                 11:00 – 14:00
Miejsce:                          sala widowiskowa „Kostrzynianka”, ulPoznańska 33, 62-025 Kostrzyn
Organizator:                  Miejsko-Gminny Ośrodek Kultury w Kostrzynie

 Teren kiermaszu – sala widowiskowa „Kostrzynianka” dostępna będzie dla wystawców od godziny 9:30, a dla odwiedzających od godz. 11:00.
Liczba wystawców jest ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń, a w przypadku wielu podobnych stoisk. Organizator zastrzega sobie prawo umożliwienia udziału w Kiermaszu wystawcom, którzy zgłosili się jako pierwsi.
Podczas kiermaszu sprzedawać można wyłącznie produkty związane ze świętami wielkanocnymi.
W trakcie kiermaszu, w innych salach Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury odbywać się będą animacje dla dzieci i warsztaty tematyczne związane z ozdobami Wielkanocnymi dla osób odwiedzających.
Organizator zapewni minimalnie wymagane wyposażenie do organizacji stoiska, na podstawie przyjętych i zaakceptowanych przez Organizatora zgłoszeń.
Termin składania formularzy zgłoszeniowych do Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury w Kostrzynie mija 15.03.2025. Zgłoszeń można dokonywać na dwa sposoby:

  • osobiście od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 – 20:00
  • mailowo na adres: mgok@mgok-kostrzyn.pl
    W terminie do 20.03.2025 Organizator opublikuje materiały promocyjne dotyczące kiermaszu, w których pojawi się informacja o wystawcach i oferowanych produktach.

Dyrektor Miejsko-Gminnego
Ośrodka Kultury w Kostrzynie
Joanna Musiałkiewicz
/podpisano elektronicznie/

 

PLIKI DO POBRANIA:

ZGŁOSZENIE KIERMASZ (pdf)

ZGŁOSZENIE KIERMASZ (docx)